lördag 9 januari 2010

Vi i villa

Kom på att något jag verkligen saknar i brevlådan nu när vi är inhysta i lägenheten i väntan på huset är alla tidningar man får som husägare. Jag hade gärna läst t.ex. Vi i villa och fått ännu mer tips och inspiration till det nya huset. Ja, jag vet att den finns att läsa på nätet men en sådan tidning vill jag helst ha i pappersformat...

Med tanke på alla register som finns borde de har koll på oss husbyggare och skicka ut tidningen även till oss oavsett boendeform. Nu har jag inte undersökt saken vidare, det kanske går att få den hemskickad i alla fall - skall nog kolla upp det, men det får bli imorgon :-)

3 kommentarer:

  1. Hallå! Tack så mycket för din gulliga kommentar! =)
    Nu blir det att krypa upp i soffan med ett glas vin innan jag börjar med maten =)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja lite inspiration är ju aldrig fel :)! hoppas ni har haft en toppenhelg! kram annelie

    SvaraRadera
  3. Hej hej,

    Ja förstår precis om du är otålig, man vill ju bara att det ska vara klart :)! det låter spännande med fotbollscup, hoppas det gick bra för dem.

    nu ska jag åka till sthlm med jobbet men ska försöka hinna med en liten shoppingtur och kanske köpa lite småsaker till huset :)

    ha det fint
    kram annelie

    SvaraRadera