torsdag 21 januari 2010

Smakråd

Hemma med sjuka barn idag, sysselsätter mig genom att pilla ihop en ny header :-) Hoppas ni känner igen er ändå. Den kommer nog ändras allteftersom det händer mer och mer med huset.

Jag velar fortfarande vad gäller tapeter till stora väggen i vardagsrummet, allt annat är klart. Jag gillar verkligen hundkexen men är också himla förtjust i "vitt på vitt" och medaljongtapeterna. Gubben tycker det är risk för att det blir för vitt och sterilt men det kan man ju alltid fixa till med asscessoarer i häftiga färger. Tar man hundkexen sätter man ju t.ex. inte upp någon tavla eftersom tapeten är en tavla i sig, medaljongerna kan man däremot hänga tavlor på.

Vad tycker ni?





Ojojoj, vecka 6 skall allt vara inlämnat. Bara två veckor kvar att vela på...

4 kommentarer:

  1. ja jag vet precis hur ni har det, vi har också bara några veckor på oss tills det ska vara klart, hur ska detta gå :) jag är helt inne på ditt spår att det är lättare att fixa till det med accessoarer för dem kan man byta ut lättare än en tapet. snygg header du fixat! kram

    SvaraRadera
  2. Heeej
    JAg tycker båda är snygga... den ovan med lila kommer på tredje plats bland de tre... :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag bara älskar medaljongtapeten! Vi hade en sån i våran lägenhet vi hade innan så jag har sätt den live och det är helt underbar.

    Kram

    SvaraRadera
  4. De här medaljongtapeterna var grymt snygga. Vill ha dem också... i sovrummet... men det är lite sent nu ;) Kram.

    SvaraRadera