lördag 23 januari 2010

And the winner is...

...hundkex-tapeten!!! Tack alla som haft synpunkter, många på bloggen här gillade de vita tapeterna men på min privata blogg vann hundkexen en jordskredsseger. Jag får nöja mig med de svarta medaljongtapeterna i allrummet istället - fast hundkexen var mitt förslag från början också så jag skall inte klaga :-)

Lilla F, 7 år, ändrade sitt tapetval från vita stjärnor på rosa botten från Midbec till lila blommor från Intrade. Snodde tipset rakt av från Buxbo-byggarna, tackar ;-) Slutresultatet är alltså:



Nu skall vi bara ut till visningshuset på Husknuten för att mäta vardagsrumsväggen och därefter måttbeställa hundkexen.

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. det kommer bli kanon! man ska alltid gå på magkänslan :) kram

    SvaraRadera