tisdag 26 januari 2010

Braskamin beställd

Valet stod Mellan den den svarta och i aluminium ... Det blidde en i aluminium. Tack alla för kommentarerna nedan, vi har tagit dem i beaktande. Det är roligt Att Få feedback från er och alltid lär man sig något.

Förhoppningsvis blir kaminen Int ful med åren som Husprojekt Drömhus befarar, den risken får vi ta. Eventuella repor kan vi väl Påverka Själva och med tanke på Att tjejerna börjar bli stora och vi Int here for Avsikt att springa in i kaminen så hoppas vi slippa Detta problem ;-) Det fick oss docka Att tänka efter en extra gång så tack för det !

6 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se den på plats! Det blir nog jättebra..känner mig taskig i mitt tips jag gav när jag sågade den lite.. Anledningen förutom att den kan bli repig att jag diffade den lite var inte pga utseendet för snygg är den med en kamin blir ju ofta skitig av sot m.m. & att torka av aluminium med trasor ger den en lite skitig look inbillar jag mig,

    Men jag hoppas ni blir jättenöjda & jag ser med framemot bilder då den är på plats samt höra vad ni tycker om den. jag hoppas ni kommer att älska den, vi älskar vår kamin trots att den är vit & hur skitig blir inte den jämt då & hur väl syns inte det när kaminen är just vit :), men det var ett val vi gjorde som kändes från hjärtat & det är ju det viktigaste, vad man själv tycker & känner!! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Linda, jag tror det kommer bli superbra! jag röstade på den i aluminium men lyckades inte skriva det igår (världens sämsta internetuppkoppling på hotellet). Ha en bra dag,kramar

    SvaraRadera
  3. Woohooo!! Det kommer bli jätte snyggt Linda!!!
    Ha en bra dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är laktosintolerant och hade bara fått i mig lite för mycket av de goda. Mycke bättre nu =) Tack!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Villa Huhtakangas29 januari 2010 kl. 09:40

    Det kommer bli så snyggt!
    Tycker att kaminen var skithäftig i aluminium!!

    //Malin

    SvaraRadera
  6. Skönt att ha bestämt sig, eller hur? =) Snyggt blir det.

    SvaraRadera