måndag 11 januari 2010

Efterlyses - idéer till grovköket

I brist på händelseutveckling vid huset så letar jag lite roliga inredningsprylar till grovköket. Jag har surfat runt på många av era fina husbloggar men inte lagt på minnet vilka som hade vad :-S De flestar har inte heller gjort grovköket som en egen kategori (inte så konstigt i och för sig) och det tar lite tid att gå igenom en hel blogg för att hitta några bilder.

Nu efterlyser jag alltså tips på hur man kan få grovköket lite roligare, man spenderar ju ändå en hel del tid där. Har ni några tips på hemsidor eller bilder från er egna blogg så delge mig gärna.


Vad maken tycker om planerna att lägga någon av dessa mattor på golvet förtäljer inte historien, har man valt snyggt klinker skall man visa det ;-). I grovköket vistas jag dock betydligt mer än honom så tiden får utvisa vad som händer på golvet... Lite kul kan man väl få ha!

2 kommentarer:

  1. Heeej
    Hoppas allt är bra med er! Tittar som vanligt runt på bloggarna för att se vad som händer... å så får jag lite inspiration av dig att dela med mig av mina ideér vad gäller tvättstuga/groventré. Det finns ju så mycket att välja på! Och svårt är det... Ja, titta in till oss så får du se...

    Ha det så bra! (och matta kan man visst ha trots fint klinker ;-) )
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda
    Har ju själv funderat på den där rosa/röda viggo-mattan du har i grovisen. Tror jag skulle bli lite uppmuntrad av färgerna i mattan, törs ju knappt ha de färgerna någon annanstans...

    Kram Ann-Therese

    SvaraRadera