onsdag 20 januari 2010

Inflyttningsdag!!!

Efter att ha varit lite avundsjuk på "alla andra" som vet exakt inflyttningsdag flera månader i förväg tog jag idag kontakt med vår byggledare och lyckades klämma honom på en dag :-)

♥ 22 april 2010 ♥

Då blir det först slutbesiktning och sedan är det bara att flytta in, tackar tackar. Således blir mitt nästa göromål nu att säga upp lägenheten, äntligen!!! Första halvåret med compact living har gått jättebra men nu börjar det kännas riktigt trångt och jobbigt. Vi märker på tjejerna att de behöver eget space nu också så detta besked var nyttigt för familjens mentala hälsa ;-)


5 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad härligt att få äntligen få veta en dag, då känns det helt plötsligt inte längre som en evighet kan jag tänka mig.

    Nä förvaring kan man aldrig få för mycket av, i några skåp har vi dock döljt tråkigheter som elskåp och mediacentral så en del yta försvinner. Men jag är glad att de delarna gick och göaa också :)

    Ha en bra dag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Åh vad roligt, känns alltid bättre när man har ett datum så man vet att det finns ett slut på väntan :) kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Men vad roligt!!! Det är ju inte sååå långt kvar!! =)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Kul!
    Väldigt skönt att veta. Vi fick också veta igår, fast det blir inte förrän i juli för vår del. men man behöver veta så att det går att planera försäljningar mm.
    /Carin

    SvaraRadera
  5. Heeeey... härligt! jag längtar åxå till er inflyttning!! :)

    SvaraRadera