lördag 23 januari 2010

Award

Denna har jag fått från gulliga Petra och söta Marie - tack så mycket!


  • Kopiera awarden på er blogg!
  • Länka till personen som gett dig awarden!
  • Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
  • Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till! 
  • Länka till deras bloggar!
  • Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!
7 "intressanta" fakta om mig själv - coming rigth up...hrm.

1. Är trygghetsnarkoman - flytten till ny kommun var med andra ord en stor bedrift
2. Favoritträningen är MRL och Body Combat
3. Är kontroll- och planeringsmänniska ut i fingerspetsarna
4. Hatar att rensa hår från avloppet
5. Är flygrädd - utsätter mig dock för det i alla fall
6. Gillar att fotografera och fixa och trixa med resultatet efteråt (märks det)
7. Maken och jag firar 10-årig bröllopsdag i år

Jag vill ge denna award till:

Annelie på Hos Westbergs
Anna på Drömvillan 2009
Maria på Lundins nya hus
Marie på Frahms Vardag
Maria hos Morsan Mia
David o Linda hos Buxbo
Lina hos La Funkis Villa

2 kommentarer: