lördag 20 mars 2010

Status

Måste erkänna att det stör mig något att inte ha full koll på när de olika gubsen jobbar i huset nu, dvs när målaren är där och när plattsättaren kommer o.s.v. Idag kollade vi läget utifrån i alla fall. Taken är målade  och de flesta taklister samt även dörrkarmarna, jag antar att näst på tur är plattsättaren... Svårt att fatta hur allt skall bli klart på den korta tiden som är kvar.

På utsidan hade även garaget fått takpannor :-) och äntligen har lite av snön börjat smälta bort så smått.

4 kommentarer:

  1. Härligt att det går framåt men frustrerande att inte kunna gå in å titta när ni vill! Jag hade kreverat! Jag som är så nyfiken av mig ;-)
    Men nu är det nära! :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Vad fina takpannor ni fått upp, det börjar arta sig :) 5 veckor kvar för er, helt otroligt! idag har jag målat lister i 9 timmar, jag är helt slut! kram annelie

    SvaraRadera
  3. ja än så länge är det det, men fråga gärna igen om några veckor, kan inte garantera att svaret blir densamma dock ;)

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig. Ibland var det ingen där på flera dagar. Men de synkar nog med varann så allt hinner bli klart i tid. Blir ju mindre å mindre för dem så de sparar väl till heldagar ... Kramis.

    SvaraRadera