onsdag 24 mars 2010

Snart...

Imorgon är det bara 4 veckor kvar. Har inte varit uppe vid huset sedan helgen, men förhoppningsvis har det hänt desto mer när vi väl åker dit nästa gång.

För tillfället har vi förvaringsproblem, takboxen sitter fortfarande på bilen trots att vi kom hem från fjällen för flera veckor sedan... Kanske man kan åka upp till målaren eller vem det nu är som är där och jobbar och be att få låna nyckeln till förrådet för att ställa in boxen där. Åh, vad jag vill börja packa kartonger nu, men vi kan ju inte ha fullt med kartonger i lägenheten i ytterligare 4 veckor :-/

4 kommentarer:

  1. Hej Linda,
    Jag blev jätteglad för köket, nu ska jag kolla in erat, ni har väl några ritningar antar jag.
    /Carin

    SvaraRadera
  2. Hej igen,
    Nu har jag kollat in ert kök och ni har ju kommit långt. Kötet är väldigt likt vårat, ser att ni också ska ha en bardisk!
    /Carin

    SvaraRadera
  3. Skönt med bara 4 veckor kvar, gud vad tiden går fort. Vi har också börjat med tanken att packa vad det är vi vill ha med oss. En del har vi redan "krängt av". Vi har en husfäörsäljning som ligger i pipeline, vi får hoppas det går bra. Vi har också en takbox ligger idagsläget i förrådet här har vi blivit lovade att få en förvaring hos mormor och morfar.

    SvaraRadera
  4. Hallå! Ååå 4 veckor! Det är ju ingenting, men jag vet att de känns som en evighet för er just nu!
    Hoppas ni får en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera