måndag 15 mars 2010

Kakel i badrummet

Det kom ett samtal från målaren idag... Han ville veta om vi skulle ha kakel hela vägen upp i ryggåstaket inne i badrummet, annars behövde han beställa väv dit.

Jaha - måste villigt erkänna att detta hade vi dålig koll på. Jag vet att maken i alla fall tog för givet att det skulle vara kakel hela vägen upp i taket. Jag var mer tveksam eftersom de inte gjort så i visningshuset, men vi kollade inte upp det på något sätt innan. Tydligen är det standard med kakel upp till en takhöjd på 2,50 m.

Undrar vad de på Interkakel räknat med i offerten? Antagligen standard men det får bli ett samtal till dem imorgon för att ta reda på detta. Hade gärna haft kakel hela vägen men eftersom budgeten spräckts ett antal gånger så får vi nog nöja oss med standard.

2 kommentarer:

  1. Ja det var inte det lättaste beslutet. Jag måste erkänna att jag inte sett ett ryggåstak i badrum förut. Finns det inga foton? Hmm, lycka till iaf.

    SvaraRadera
  2. Ja fast alla "vimmelbilder" från festen i lördags valde jag bespara er, hehe! hur gick det med kaklet? kram

    SvaraRadera