tisdag 1 juni 2010

Soffa

 

La sofa har kommit och vi är supernöjda!!! Efter 7 veckors väntan står den på plats - Modern Living från Mio - i grått, dyrt tyg men såååå fin.

Vi insåg att vi måste göra något med väggen mitt emot, det ser fortfarande väldigt tomt ut, rummet är ju gigantiskt. Vi får se om det blir någon läshörna eller dylikt, inget att prioritera just nu i alla fall, men det kommer... Bordet skall givetvis bort, bort, bort också och ersättas med ett fyrkantigt i vitt eller svart :-)

6 kommentarer:

  1. Kul att få inreda sitt hus äntligen! Jag har varit förutseende och bokat en soffa på Mio jag med, som kommer levereras en vecka efter inflytt om nu allt går enligt plan!

    Kan dock tänka mig att varje sak man gör öppnar upp för ideer om vad man kan göra mer. Och så tar det aldrig slut;).
    mvh
    Anna

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg soffa!!
    Vi måste visst också köpa en ny soffa till ungarnas allrum, vi hade gjort ett misstag med ett mått så soffa vi har får inte plats...

    Går den där soffan att få i olika storlekar?

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Kul att få börja inreda antar jag. Vi flyttar ju in om en månad, men jag tror vi kommer ha fullt upp med utomhusaktiviteter så jag undrar när man ska få tid med de inre rummen.
    /Carin

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg soffa ni köpt, den blir ju perfekt i rummet!

    åh vad jag längtar efter att få köpa möbler, är förvånad över att jag lyckats hålla mig såhär länge och inte köpt en endaste sak :)

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Det var en mycket snygg soffa! Vitt eller svart bord till blir kanon, tror jag.

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar! Snygg soffa men jag är så glad att Carin kommer med soffor till vårt hem så man slipper välja det också. Väntar med spänning på ditt och Small Town Styles stensättningar.

    SvaraRadera