lördag 6 februari 2010

Kovändning

...eller vad heter det när man tror man har bestämt sig och sedan ändrar sig till något helt annat...

Nu tjatar jag om tapeterna igen, vad annars?!? Efter veckans titt i vardagsrummet kände jag att det fanns viss risk att hundkexen tar över lite för mycket. Vi har ju färgexplosioner på fondväggarna i de andra rummen så jag vill nog ändå ha det liiiite lugnare i det stora sällskapsutrymmet. Konstigt nog lyckades jag även övertala gubben också så nu kan vi äntligen lämna in tapetvalen i sista stund - vi får väl en chock när offerten kommer sedan, enbart bastapeten är standard som det ser ut nu. :-S

Nu har vi bestämt oss för denna i vardagsrummet - tror jag...hrm...

5 kommentarer:

  1. Ja, det gäller ju att känna efter, när det inte är standard man väljer. Vi får förutom att de tapeterna är dyrare betala extra för tapetseringen om det inte är standard. En fondvägg i vårt sovrum gick på 1200:-. Hoppas ni blir nöjda nu.
    /Carin

    SvaraRadera
  2. Den ser jättefin ut, ni kommer säkert bli jättenöjda! man kan analysera till förbannelse eftersom det finns så många fina :) kram

    SvaraRadera
  3. Det är viktigt att det känns rätt från början, man vill kanske inte börja tapertsera om det först man gör.
    Jag tror det kommer bli jätte bra, ser fram imot bilder senare sen:)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kovändningar är vanligare än man tror, gör det själv konstant =) Men nu är vi väl iaf klara med det mesta valen. Och väntar med spänning på fakturan...

    SvaraRadera