söndag 4 juli 2010

Altanbygge - del 1

Årets hittills varmaste dag (= gårdagen) tillbringade jag på stranden med tjejerna under tiden som maken och en snäll kompis påbörjade altanen. Det tar längre tid än man tror men efter en dag var i alla fall ramen runt första delen klar.

Idag har maken fortsatt på egen hand och det är inte helt lätt att mäta så det blir rätt, men nu är vi i alla fall på G. Det känns lite jobbigt att inte kunna hjälpa till, jag kan inte ens tänka logiskt när det gäller att bygga något så då kan jag lika gärna hålla mig undan...
DAG 1



DAG 2




Fortsättning följer...

3 kommentarer:

  1. Det kommer bli otroligt fint. Vad skönt att ni snart har en stor altan :)

    Jag önskar er en mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Wow, det kommer bli jättebra!!

    SvaraRadera
  3. Hej!! Oj vad snabba dom är dina snickare! :)
    Ska bli jätte kul att se resultatet! :)
    Hoppas ni får en fin dag i solen!
    Kram Anna

    SvaraRadera