söndag 11 juli 2010

Altanen - del 2 av 3 - check!

Oj, vad här jobbas i värmen. Gubben snickrar och jag målar, fast för husfridens skull har jag även varit och badat med tjejerna ett par timmar. Jag tror dock att jag hinner med en strykning runt huset innan vår resa på torsdag och det får väl vara okej.

Altanen del 2 av 3 blev avklarad idag, nu skall bara sista bitarna på plats men det dröjer nog - det är ju mätningen och reglarna som tar tid. Del 3 av 3 skall gå runt hörnet och passera de stora fönstren innan det tar stopp.

5 kommentarer:

  1. Det blir så bra! Härligt jobbat i värmen! :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är! Vi sätter igång med jobbandet idag, får se hur länge man orkar i den här värmen...

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Vilket trevligt hus och trevlig blogg du har. Här kommer jag nog att återkomma. Ska bli spännande och se hur det kommer bli tillslut.
    Lycka till i värmen!
    //Carina

    SvaraRadera
  4. Fins med att bryta av med en rand mitt på och att ni gjort den i olika nivåer.

    SvaraRadera
  5. Väldigt snyggt med att det blir olika nivåer på däcket! kommer blir superbra:)

    kram L

    SvaraRadera