lördag 1 januari 2011

Award!

Vilken härlig start på det nya året! Jag har fått en award från Jenny Maria som har bloggen Familjens Nya Lya


Tre saker som jag gillar kommer här:

  • vårt nya hus - är fortfarande nöjd med allt efter att ha bott här ett halvår - och det som kommer till; inredning, trädgård m m
  • snön som ligger vit och fin överallt och tanken på att det nu har vänt, nu är dagarna längre igen :-)
  • träning, framförallt indoorwalking
Fem bloggare som jag följer och vill ge awarden vidare till:

  1. Vi bygger i Buxbomen - dessa underbara Boråsare med sina fina tjejer :-)
  2. Falkan 40 - härlig humor, härlig tomt, härlig Mira
  3. Hos Westbergs - Annelie som kommit med stöttande kommentarer när det inte funkat som det var tänkt
  4. La funkis villa och livet om oss - vardagsliv och husliv blandat med superfina fotografier
  5. Lundins nya hus - Maria med världens energi skriver om sig själv, inredning och alla pyssel och trix
Utöver ovanstående gillar jag ocksa Salsa to see, Signerat J & P m.fl. men de har redan fått awarden så jag sprider den lite istället...

Gott Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År! Åh tack så mycket snälla du :) det var inte dåligt, trots mycket dåligt bloggande från min sida. (Kan berätta att det beror på att det ligger en liten bebis i min mage som gör att jag inte mår bra alls)

    kram annelie

    SvaraRadera
  2. Men tackar :) så trevligt. Nu ska jag bara ta mig tid och kolla vad jag ska göra i min tur. Är ju inte så van ;) Kramis.

    SvaraRadera
  3. Grattis Linda och Gott Nytt År!
    En liten undran. Hur har det gått med IVT?

    Hälsningar Peter

    SvaraRadera