måndag 18 oktober 2010

Soffbord och mediabänkar

Vad gör man en söndag när man är ledig från alla åtaganden, jo, man åker och har kul på MIO möbler. Jag hade hittat ett billigt soffbord på nätet som gärna får flytta in i vårt vardagsrum men tyvärr var det leveranstid på det så vi fick inte se det in real life igår. Det hindrade oss dock inte från att titta på annat som vi behöver komplettera med i huset, mediabänkar t.ex.

Här har vi soffbordet Cecilia med måtten 85 x 85 och priset 1290 :-, rena fyndet :-D

Mediabänken Xynto får ev. flytta in i vårt vardagsrum, vi behöver bara lite mer betänketid och ta riktiga mått


Detta är kanske egentligen ingen mediabänk, men den kan ju funka som sådan ändå. I tjejernas allrum skulle den passa alldeles utmärkt om man tar bort lådorna och sätter in playstation, dvd och boxen där istället.

3 kommentarer:

  1. Fina möbler :) vi har beställt ett soffbord på Mio som skulle kommit för flera veckor sedan men ännu inte dykt upp, börjar bli lite smått irriterad, nästan så jag redan har tröttnat på det innan jag ens fått hem det :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina möbler! Den nedersta var ju fräck (med lådorna ...) Kan tipsa er om att det kan vara bra med vikbara lådor och gömma dvd och sånt inuti i allrummet. Blir ju så rörigt. Tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Nästa år (!), jag blir tokig på MIO!!!

    vårt soffbord som heter Smile skulle som sagt kommit för flera veckor sedan, i lördags åkte vi dit för att höra oss för. Då säger de att det har varit fel på lacken så de ska tillverka nya men det tar bara någon vecka. Hon lovade att vi skulle ha bordet till denna helgen. Idag ringer vi till MIO och då säger de att ojdå, vi menade ju 20 NOVEMBER, inte oktober! det är ju bara en månad tills dess men vi har väntat så länge nu att jag funderar på att hitta ett annat.

    Nu ska vi i alla fall ut på mattjakt och hoppas på bättre lycka där :)!
    kram kram

    SvaraRadera